- Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres sklep@mrozbike.pl - Formularz - pobierz i wypełnij Formularz reklamacji gwarancyjnej. - Wysyłka - Prosimy wysłać reklamowane towary na adres Mrozbike Adam Mróz, ul. Centralna 24, 86-031 Osielsko. - Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru. - Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.
Wynik reklamacji
Decyzja pozytywna:
- Naprawa - jeśli to możliwe w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
- Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
- Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu faktury korygującej, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
Decyzja negatywna:
- Zwrot produktu - jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.
- Utylizacja - jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.
Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?
Dostawa kurierem DPD:
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera - sprawdź, czy karton i opakowanie nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
Dostawa do paczkomatu lub kurierem InPost:
- Po wyjęciu przesyłki z paczkomatu - jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki lub jest ona uszkodzona, nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera - sprawdź, czy karton i opakowanie nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu lub od kuriera InPost, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o pilne poinformowanie nas o takiej sytuacji wysyłając opis sprawy wraz ze zdjęciami na adres sklep@mrozbike.pl - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody!
Platforma ODR
Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej. Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr