W dniach 14.-19.05 serwis i sklep Mrozbike będą nieczynne.

Do zobaczenia. Zespół Mrozbike

Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Jak przebiega proces reklamacji produktu?

Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres sklep@mrozbike.pl
- Formularz - pobierz i wypełnij Formularz reklamacji gwarancyjnej.
- Wysyłka -  Prosimy wysłać reklamowane towary na adres Mrozbike Adam Mróz, ul. Centralna 24, 86-031 Osielsko.
Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.


Wynik reklamacji

Decyzja pozytywna:

Naprawa - jeśli to możliwe w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.

Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.

Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu faktury korygującej, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.


Decyzja negatywna:

Zwrot produktu - jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

Utylizacja - jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.


Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Dostawa kurierem DPD:


- Przed odebraniem przesyłki od kuriera - sprawdź, czy karton i opakowanie nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.


Dostawa do paczkomatu lub kurierem InPost:

Po wyjęciu przesyłki z paczkomatu - jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki lub jest ona uszkodzona, nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera - sprawdź, czy karton i opakowanie nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu lub od kuriera InPost, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o pilne poinformowanie nas o takiej sytuacji wysyłając opis sprawy wraz ze zdjęciami na adres sklep@mrozbike.pl - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody!


Platforma ODR

Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr




 

Przejdź do strony głównej
Sklep MrozBike Mrozbike
Aby zapewnić Tobie najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie, używamy plików cookie. Korzystając z mrozbike.pl wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu