Continental Grand Prix 5000S TR to udoskonalona wersja znanych każdemu GP5000. W stosunku do poprzednika, największą zmianą jest zmodyfikowany oplot, który posiada obecnie tylko 2 zamiast 3 warstw, jednak jest o wiele gęstszy. Sprawiło to, że Continental Grand Prix 5000S TR posiada o 20% niższe opory toczenia, a także lepiej dopasowuje się do podłoża. Niezmienny pozostał bieżnik Lazer Grip oraz wkładka antyprzebiciowa Vectran Breaker. Po swoim poprzedniku Continental Grand Prix 5000S TR odziedziczył również flagową mieszankę Black Chili Compound. Dużej modyfikacji zostały poddane ścianki boczne opony. Obecnie posiadają aż 3 warstwy oraz dodatkową warstwę ochronną, co wzmocniło je o 28% w stosunku do standardowej opony GP5000. Wiele osób ucieszy również fakt, że opona została odchudzona o 50g. W Continentalu Grand Prix 5000S TR zastosowano całkowicie nową konstrukcję stopki opony. Sprawia to, że opona łatwiej zakłada się na obręcz oraz lepiej uszczelnia się przy stosowaniu systemu bezdętkowego. Dodatkowo przez zastosowanie nowej stopki opony są kompatybilne zarówno z klasycznymi obręczami, jak i obręczami Hookless. Continental Grand Prix 5000S TR dowiódł już swoich wysokich właściwości i wszechstronności na trasach wyścigów. Zarówno tytuł mistrza świata w jeździe indywidualnej na czas, jak i zwycięstwo w Paris-Roubaix zostało zdobyte na Grand Prix 5000S TR.
Specyfikacja
Rozmiar opony: 700x32c
ETRTO: 32-622
Rodzaj opony: Szosowa
Gęstość oplotu: 2/220 TPi
Typ opony: Zwijana
Rekomendowane ciśnienie: 73-109PSI
Szerokość: 32mm
Kolor: Czarny / Brązowy bok
Waga (szacunkowa): 300g
Dodatkowe informacje: Tubeless Ready: Tak Mieszanka Black Chili Compound Wkładka Antyprzebiciowa: Vectran Breaker Typ bieżnika: Lazer Grip